Hela livet var ett disco

Jag är trött, även om jag har sovit tills nu.
Det blev en bra kväll igår. Men jag känner att jag skulle skippat idrotten eftersom jag nästan är sjuk. Efter skolan åkte jag hem, var hemma i 30 min sen åkte jag in till stan för att äta hos Tomas. Vid 19.00 började vi dra oss mot Skandia. Det var lite klent med folk i början, men sedan fylldes Skandia till fullsatt.
Förbandet var inte bra, och det var krångel med ljudanläggningen. Blev en heldel väntan, och jag hatar att vänta. Blev lite smått sur där ett tag.
När Markus klev på scenen blev alla helt galna. Men det kändes inte rätt, det var för galet. Kändes som att de inte riktigt brydde sig om musiken, som om de bara var där för att han är från Norrköping. Och det är ingen konsert man "röjjer" på. Överdrivet. Men det var bra. Markus är bra.

"Norrköping, sveriges andra stad, bra slogan, sjukt minnesvärd dag, tack"
- Markus Krunegård



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0