Fråga någon som vet.

Hello my friends. Har engelska just nu och vi sitter i datasalen och skriver på ett arbete. Det går faktiskt ganska bra om jag ska vara ärlig. Fast jag översätter ju bara en text från svenska till engelska men ändå.
Hade precis betygssamtal, jag har g+/vg-. Jag har aldrig varit bra på engelska så jag borde vara ganska nöjd.
Jag har världens längsta matteprov imorgon. Eller egentligen är det inte så långt, inte när man sitter där iallafall. Knappt så att man hinner skriva klart det? Fast jag går alltid innan ändå.

Och ni kan ju inte missat att det är Kent imorgon! Håller på att dö, fast här är det ingen som bryr sig om Kent. Och de fattar inte hur stort det är. Men, men de lär väl sig det snart.. Hoppas jag. Det är bara Tomas och Johanna som är lite smarta och ska gå. Aja, måste fortsätta att skriva på vårat arbete nu. Skriver kanske mer ikväll om jag har tid.
Slutar vid 2, men sen ska jag på mattecoachmöte som börjar klockan halv 3. Vet inte riktigt när det slutar men jag antar att jag är hemma någongång vid 6-7. Sen ska jag fortsätta att plugga matte och förbereda inför morgondagen. Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0