Den som dör får se

Tja! Det var ett tag sen jag skrev men jag har helt enkelt inte haft tid. Så är livet om man går NV.
Har haft sjukaste dagen idag. Eller den är egentligen inte så sjuk, men den är hur lång som helst. Börjar 8.30 med kemi, hade läxförhör. Sen hade vi fysik, skrev ett test på det vi har gjort. Lunch. Matte. Tyska. Och sen toppar man dagen med ännu mer matte. Slutade vid halv 6. Kom hem för ett tag sen. Sjuukt.

Imorgon är det torsdag, skönt med en "kort" dag i skolan. Slutar vid 15.00 tror jag. Ska nog ta 32an till skolan. Upptäckte idag att den inte går förbi Kolmårdens Station, det blir bra. Eller så blir det kungsgårdbussen. Haha kul för er att veta? Yes.

Sen är det den 19/3, fredag. Markus Krunegård spelar på Skandia. Ska till Tomas innan och äta och lite sånt. Trevligt, trevligt. Just det har svenskprov på fredag också. Påminn mig om det! Fast det är iof inget man kan plugga på? Elleh?


Shit, jag liknar bruden i The Ring

SER NI LIKHETEN?! Fast jag har ju inte sett filmen. Vet inte ens om det är hon, sökte bara på "tjejen i The Ring" haha :( Men om det är hon så måste jag säga att jag är något snyggare.. faktiskt.

Update: Jag har lärt mig att höja på ena ögonbrynet, har tränat hela veckan. Och jag har blivit sjukt biffig. Har fått VÄRSTA armmusklerna, så nu vet ni vem ni inte ska bråka med ;)

Kommentarer
Postat av: Zoofie

HAHAHAH snygg jämförelse x'D

2010-03-17 @ 22:12:36
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0