3 dagar kvar!

Det känns som att det enda mina inlägg handlar om är Kent. Men just nu är de mitt liv. Det går inte att beskriva hur bra de är. Bara Kajsa och Victoria som förstår, för de känner alltid samma sak. Det finns inga ord.
10/3-10, alla som inte går kommer missa något, och ni kommer att ångra er.

Aja, idag(ens) har jag tvingat med mamma och pappa till Ikea, tyckte att jag behövde lite nya saker. Köpte en byrå, överkast till sängen och lite annat.
Sen träffade jag födelsedagsbarnet Kajsa, och Victoria. Vi åkte in till stan och fikade och åt. Riktigt mysigt faktiskt. Förutom att jag inte mådde så värst bra. Har haft ont i mitt öra i några veckor, och det blir inte bättre? Ringde till vårdcentralen för några veckor sen och sa att jag hade ont i örat. Vårdcentralstanten var riktigt dryg och brydde sig inte, och det gjorde mig riktigt sur så jag vill inte ringa dit igen. Lovar att tanten är ensamstående och inte kan få något bättre jobb. Det är säkert därför hon var dryg, men det är ju inte mitt fel att hon antagligen inte skötte skolan.. Det är ju sånt som blir konsekvenserna ;)

Tycker faktiskt att det är bra att man antagligen inte kommer kunna att läsa upp sina betyg på Komvux om några år. Då kommer man att rensa ut alla som är dåliga, och ge dem bättre en större chans att lyckas. Tycker att det låter rimligt. Om man är dålig får man skylla sig själv. Punkt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0