För gamla tiders skull

Jag är ledig imorgon och det känns så himla bra. Midsommar ska firas mestadels med Kajsa. Hade tänkt att bjuda över henne på middag innan vi drar ut på äventyr. Grillat står på menyn om det duger för fröken Ulin. Ska tillaga maten helt själv (och kanske lite hjälp av kajsa), och förväntar mig underverk. Senare ska vi somsagt vidare någonstans.

Har redan planerat att vi ska ta ett nattdopp i poolen när vi kommer hem. Asbra döööööööööh

PAPPA KÖPTE EN PLATS I SOLEN ÅT MIG NYSS <3 Förstår inte hur de kan överträffa sigsjälva varje jävla skiva? Jag är för trött för att blogga. Men satan vad bra den är, bättre än Röd.


Kent underbara Kent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0