Du är dom långa milen mot Berlin

Har fått en liten crush på Tyskland, helt plötsligt. Har tjatat på pappa ett tag nu att jag vill åka dit. Får jag någon respons? Nej. Det betyder att jag måste tjata lite mer, eller ta till hundögonen och hamster-looken. Ingen kan ju säga emot mig då? Inte ens min pappa. Annars kanske jag får gå på plan B. Tyskland, fina vänner, 18 år, sommaren 2011? Känns stabilt.

Jobb hela dagen, från 07:00 till 16:00. Här sliter man för att överleva. Typ. Ska jobba imorgon och på fredag också, och sen nästa vecka, och veckan därefter. SEN är jag ledig resten av sommaren. Och jag måste bara säga att jag är så glad över att inte jobba på Kolmården den här sommaren igen. Det är ett riktigt skitjobb, men det var tur att jag jobbade på Safari och inte nere vid Marine World. Prickplockarna där sugeer.

Det var allt jag hade att säga för idag. Hoppas att det är sämst väder imorgon, och att ni är bleka.


Har ni märkt hur jag alltid får till det med mina rubriker? BÄST, är jag

Kommentarer
Postat av: Johanna (:

Hoppas att det är sämst väder i en hel vecka (a)

2010-06-17 @ 18:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0