I don't bite



Visst är det underbart? Två flugor i en smäll. Ke$ha fick en diss och True Blood en hiss. Ni som inte har kollat på True Blood än måste göra det. Alexander Skarsgård är bara fööör snygg.

På tal om flugor så sitter jag här och roar mig med att jag har stängt in en väldigt irriterande fluga i en burk. Skakat den lite och låter den sitta där. Så himla elakt, men det är konsekvenser man får ta om man går, i detta fall flyger, in i mitt rum. Så tänk er för innan ni träder in på mitt revir, det kan sluta i lådan, omskakad.

Vad händer i mitt liv just nu? Njaaaae, inte så mycket. Jag jobbar. Kortfattat och fint. Kommer kännas för himla bra sen när pengarna kommer. "Man blir inte lycklig av pengar" blablablaaa, bullshit. Visst pengar är inte allt, man måste ju ha någon att vara lycklig med (förutom pengarna hehe) och det har ju jag så ni kan ju förstå hur perfekt jag har det? Blev otroligt lycklig idag t.ex när jag märkte att jag hade 300 kr mer än vad jag trodde. Det firades med en glass med min jobbarkompis Matilda. Men det var inte lätt, vi var tvugna att cykla från Saab till Skavsta på en 3 hjulad cykel som var otroligt svår att styra. Livet är inte så lätt trots att jag har 300 kr mer än räknat och mina pärlor som gör livet lyckligt.

Har inte så mycket mer att skriva förutom att min mamma fyller år tomorrow. Grattis till henne va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0