Hur tänker du nu?

Aaaah, dog på jobbet idag när jag satt och räknade mina 300 skruvar. Hörde radion mumla "kent", "skiva", "nya låtar". Kan seriöst inte beskriva lyckan i det ögonblicket, trist att jag inte hade någon som förstod hur stort det ääär.

Låtarna är hur bra som helst. Känns som att En plats i solen, som skivan kommer att heta, är bättre än Röd. Så nu har jag riktigt höga förväntningar, vilket är både bra och dåligt. Bra om den uppfyller dem och dåligt om den inte gör det. Logiskt haha :(

Och jag har ju biljetter till Långholmen den 22 juli, precis efter skivsläppet den 30 juni. Åååååååååh <3 Den här sommaren kan inte bli bättre.

Tågbiljetter till Bovall ska bokas också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0