En plats i solen?

Så himla skön helg med bra väder och sällskap. Midsommar firades först med en grymt bra middag med Kajsa. Sen drog vi vidare till en fest i krokek. Vad är det första man ser när man kommer dit? Jo, en 94a som har fått lite mycket av det goda och sitter och spyr(?) redan klockan 21? Jag gillar verkligen inte 94or och det är typ bevisat att de är osmartare än både 93orna och 92orna vid samma ålder. Vet inte om jag ska skratta eller gråta ärligt talat. Men annars var det ganska trevligt folk där, mindre trevligt folk som dök upp senare under kvällen. Men de blev iväg skjussade lika fort som de kom och det var väldigt kul att åskåda. HEHE, själv var man ju bjuden.

Vi drog hem strax efter 23 eftersom det spårade ur lite, satte oss hemma hos mig och åt. Oj, nu blev ni förvånade va? Blev dock inget nattbad.

I lördags gjorde vi inget speciellt, solade lite och kollade på film. Och åt mat såklart. Shit vad grym jag var på att rimma dåå.

Och idag har vi legat ute och pressat i solen. Vi tog första doppet i poolen också, värt att nämnas. Aja nu måste jag sova, ska upp tidigt och jobba imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0