Chocken som uppkommer då jag blir biten av en mygga

Ja, jag vet att min uppdatering under helgen har sugit. Men jag har haft fullt upp hela tiden. I torsdags var jag på AC/DC, i fredags hjälpte jag till på studentbalen, i lördags var jag på min fasters 60 årsfest och nyss kom jag precis hem från stan, och tog en sväng förbi Kajsa också. Så ja, det har inte varit så mycket tid över till bloggandet. Livet leker!!!

Fick panik när jag skulle gå till bussen för några dagar sen då jag trodde att jag blev biten av någon läskig insekt, men senare insåg jag att det var en mygga. Det var typ dagens händelse eftersom jag har aldrig fått ett myggbett förut, men jag hade tur, det kliade inte. Puss på den myggan va, eller var det helt enkelt min odödlighet som trädde fram igen?

Aja, dags att sova. Har fullt upp den här veckan också. Ska bland annat segla på onsdag, det ska bli riktigt nice faktiskt.

CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0