Härligt, härligt, men farligt, farligt

Heeeeej bloggen! :D:O<3

Vad händer i mitt liv? Igår var jag på utebio med Kajsa, Victoria och Robin. Kollade på någon film som handlade om Woodstockfestivalen. Såg många hippies men trotsade den inre rösten och stannade kvar. Efter filmen drog vi hem till Kajsas pappas lägenhet, åt glass och småpratade igenom natten. Fick för mig att jag skulle följa med Victoria till Spanien på tisdag, and guess what? Jag bokade flygbiljetter idag, så på tisdag bär det av till Palmaaaaaa! Visste inte att jag kunde vara så spontan, men jag gillar det.


Kommentarer
Postat av: vicky

Visste inte jag heller, men jag gillar det :)

2010-07-29 @ 00:24:27
URL: http://intecoolt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0