Fyller tonårsblanka ark

Jaaa jag vet att min uppdatering har sugit under veckan men nu är det skärpning som gäller! Har jobbat klart för sommaren nu och det känns väldigt bra. Känns också väldigt bra att Tyskland spöade upp England i fotbolls-VM.

Mina käraste vänner vid namn Kajsa och Victoria har lämnat mig för exotiskare trakter. Elakt ja, kommer känna mig hur blek som helst sen när de båda kommer hem och är bruna. Men den här veckan ska jag verkligen leva ute i solen. Imorgon t.ex ska jag åka till Älgsjön med Johanna som också varit utomlands. Hon är säkert neger nu. Jag kommer bli utstött av mina vänner. Negrerna och albinon, the perfect match.

Äh, jag får helt enkelt nöja mig med min lilla utflykt till Trollhättan, Kalmar och Borlänge för några dagar sen. Fick följa med pappa när de flög ambulansflyg. Det var ingen action direkt.

Kommentarer
Postat av: Robin

Ofta du inte tittade in och sa hej när du var i Borlänge :(

2010-07-04 @ 21:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0