Lilla ego fy skäms

Jag har verkligen inte haft tid att uppdatera de senaste dagarna. Dels för att jag har varit i Stockholm och kollat på Kent <3 Sen har jag hängt med Kajsa och Victoria ganska mycket. Coolt. Igår var jag i Skärblacka på avskedsfest för Calle som ska flytta till USA och plugga där i ett år. Kommer bli tomt utan ordningsmannen i klassen. Iofs ska jag byta klass, men ändå. Coolt.

Måste bara säga att jag saknar min familj lite. Har varit borta från dem i snart 2 veckor nu. Förra veckan var jag ju på västkusten och samma dag som vi åkte hem åkte dem dit så jag hann aldrig träffa dem. Jag som inte ens vågar gå ut när det är mörkt har varit ensam hemma i en vecka utan att ha varit rädd en enda gång när jag ska sova. Framsteg.

Nu ska jag bädda ned mig i soffan med en filt och hyra en film. Bra plan.

Jag och Johanna hos Allerth igår. Söta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0