Time to pretend

Vill egentligen skriva något roligt och intressant inlägg. Men nej, så blir inte fallet.
Jag är trött och har ont i huvudet. Funderar på att gå och lägga mig ett tag, fast då kan jag ju inte sova senare ikväll.

Imorgon är alla mina lektioner inställda och kan därför stanna hemma hela dagen. Känns otroligt bra.
Måste kolla igenom alla val man ska göra nu till 2:an. Vet inte riktigt vad jag vill göra, helst ingenting alls. Orkar egentligen inte gå NV, med massa plugg. Jag borde gå samhäll eller något enkelt.
Men nej, jag ska såklart envisas med att gå NV, och läsa ända till matte E, och läsa kemi och fysik A,B och jag antar att det blir lika mycket biologi. USCH.

Får glädja mig med att jag kan söka vidare till nästan vad jag vill sen efter gymnasiet.
Men grejen är ju att jag inte vet vad jag vill bli, eller vad jag vill läsa.
Jag hatar alla som vet vad de vill bli. GÅ-OCH-DÖ, typ :)

Aja, kanske borde sova ändå. Cya later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0