Silvia

Jag älskar att ni orkar läsa min blogg, fattar inte varför ni gör det egentligen. Men det gör mig glad. Töntigt? Ja, lite kanske.

Haha, stoppade precis en godis i munnen och märkte att det var helt fel sort. Jag spottar såklart ut den i godisskålen igen, känner mig fräsch. Som tur är var det bara några godisar kvar.. ville ändå inte ha dem :(

Måste duscha, ska upp tidigt imorgon och åka in till staden med mina kära vänner Victoria och Kajsa. Fett kul hih
Vi ska fika (?) och snacka skit, låter bra eller hur?

Bloggar mer imorgon, stå ut. Pösssssss

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag läser din blogg, bara för att du tvingar mig :(

2010-01-31 @ 10:40:09
Postat av: Anonym

Hahah, det var länge sen jag tvingade dig. Men det är nu du börjar inse att den är bra, och du läser den av ren vilja (a)

2010-01-31 @ 11:43:44
URL: http://sarabeier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0