Se på mig nu, vad tycker du?

Dålig uppdatering känner jag, inte bra.
Har bara tagit det lugnt ikväll, blev en hemmakväll med familjen. Riktigt skönt.
Ska upp tidigt imorgon, delvis för att spela tennis. Och sen är det ju så att jag fyller år imorgon, men det kan ni ju inte ha missat?!

Helt okej dag faktiskt. Började med tyska, och jag pluggade för en gångsskull :O
Sen hade vi matte, kände mig smart eftersom jag fattade allting!
Sen hade vi svenska, och ja. Svenskalektionerna såg ut som de brukar, kaos i klassrummet och ingen arbetar. Härligt.
På idrotten körde vi volleyboll, och jag tog det på blodigt allvar (bokstavligt talat). Mitt finger började blöda och jag har ont i min hand/tumme. Men det är smällar man får ta när man spelar volleyboll.

Hoppas på en bra dag med mina tjejer imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0