Romme

Dagen började med att jag försov mig.. Gjorde mig iordning på max 5 minuter. Sprang omkring i huset och letade efter saker, packade det sista. Och sen åkte vi in till stan, vid kvart i fem.

I bussen var det några blattar (ursäkta ordvalet) som förpestade bussresan. De satt och skrek och visade n0ll respekt för de som ville sova, eller bara vila.
Vi var iallafall framme vid halv tio. Satte på oss skidor, och allt sånt. Sen var det bara att köra.

Vi hade riktigt kul, och Max ramlade först av alla. Han tvingade ut mig i en av de svarta backarna och självklart ramlar jag.
Än en gång, tvingade han mig ut i en ännu brantare backe, och jag ramlar igen.

Vi åkte hem vid 15.45. Trött som ett as, till skillnad från blattarna som skulle vara ännu värre än på vägen dit.
Nice.

När pappa kom och hämtade mig hade han hämtat ut biljetterna till AC/DC!
Det kommer bli grymt, och jag vet att ni är avundsjuka. Punkt slut, nu ska jag sova.


Det står helt fel datum. Men på bilden ser vi Emma, Max, OP, Erik, och Allerth.

Max är busig och kör över Emmas skidor

;)

Kommentarer
Postat av: The sexy King

1.Jävla äckel blattar.

2.Mohaha ja känner mig ond för dom där lurande backarna :)

3. Jag är inte avundsjuk på AC/DC xD

2010-01-26 @ 21:59:04
Postat av: Anonym

Max, jag vet att du vill gå på AC/DC ;)

2010-01-26 @ 22:12:57
URL: http://sarabeier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0