Radion kväver allt

Jag är så sjukt lättpåverkad. Ett exempel var när jag och Victoria satt på bussen in till stan en morgon, så sa hon "är inte luften dålig" eller något liknande. Och då trodde jag såklart att jag inte kunde andas.
Samma sak om folk säger att de inte gillar en speciell sak, då gör jag helt plötsligt inte heller det.
Eller så är det tvärtom, att jag absolut måste gilla det.

Jag gillar att käfta emot folk, bara för att. Oftast för att de ska tänka om lite, jag hatar folk som inte har någon egen åsikt utan alltid baserar deras svar på andras. Utan att ens tänka efter varför de "tycker" en viss sak. Det är nästan alltid folk utan självförtroende. Get some självkänsla, folk!

Kommentarer
Postat av: Anonymis

Självförtroende och självkänsla är två olika saker, hehe

2010-01-19 @ 17:41:54
Postat av: Sara

Nej, idag är det samma sak, hehe

2010-01-19 @ 17:46:35
URL: http://sarabeier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0