Pusssss

Har inte haft tid till att blogga idag.
Men dagen har varit som vilken annan. Förutom att Tomas fyllde 16, pluttis :)
Max och jag har utvecklat våran relation ytterligare, ni ska bara veta.. Fast det får ni inte, för att vi har inte gått ur garderoben än.. Eller hur var det? :( Ajo, det var något sånt. Det är invecklat iallafall.

Shit bre, fyller år om 2 fucking dagar. Eller blir det 1 dag? Orkar inte räkna när jag inte måste.
Jag har ju mattelektioner 4 ggr i veckan, och varje lektion är 1,5 h långa + fysik 3 ggr/vecka.

Nu skriver jag bara massa onödiga saker. Dags att sova. Godnatt.

P.s
missade spårvagnen imorse. Var tvingad till att skriva det. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0