Live från duschen?

Åh så skönt, matteprovet är avklarat och det kändes som att det gick ganska bra. Bara för att jag tror att det gick bra så kommer jag typ bara få G. Det skulle vara så typiskt mig.
På föräldramötet/informationsmötet sa de inget speciellt, helt ointressant faktiskt.

Kom hem för ett tag sen och nu funderar jag på att duscha. Om jag orkar, kanske gör det imorgon bitti annars. Fast  då kommer jag inte heller orka.. lika bra att jag gör det nu :(

Vet inte vad som händer imorgon, ska iallafall träffa Kajsa och Victoria. Vi hittar väl på någonting iallafall, hoppas jag.. haha.

Nu ska jag fortsätta att lyssna på Marilyn Manson.. och senare duscha :(

Soet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0