Sverige är för litet

Idag är jag på bra humör trots att det var första dagen i skolan efter julllovet.
Somnade vid 23 igår kväll, och vaknade vid 3 imorse. Kunde inte somna om, så jag satte mig vid datorn.
Och jag tackar gud för att jag har nördiga msnkontakter som är vakna så tidigt på morgonen. Vid halv 6 började jag fixa mig lite smått inför skolan.
Vid kvart över var jag klar. Åt frukost, klädde på mig kläder och borstade tänderna.
Var redo att gå till bussen vid 7, det var såklart iskallt och blåsigt.
Pallade verkligen inte gå till bussen, så jag fjäskade för mamma och åkte med henne istället.
Ja, jag vet att ni tycker att det är intressant att veta :)

Aja, skolan var inget speciellt.
Det började med att vi hade FGH (friskvård, gym och hälsa), vi utvärderade förra terminen och åt frukost.
På svenskan kollade vi på film, Flyga drake.
På samhällskunskapen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde, haha.

Efter skolan åkte jag in till stan med Johanna och Madde. Vi kollade runt lite och jag köpte en mascara, en bok om vattumannen och en grej till håret.


Oj, gud vad snäll jag är som lägger upp lite bilder åt er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0