Kommer inte på någon bra rubrik, därför blir det här rubriken.. Eller?

Saknar mina babes, Victoria och Kajsaaa. Ska träffa dem ikväll tror jag.
Jag får panik av att vara hos farmor och farfar länge. Okej, jag var där i två dagar. Men det var två dagar för länge. Tänk er att sitta i ett stort hus mitt ute på landet, typ utan internet och utan att kunna gå någonstans. Närmaste affär ligger 23456798 mil bort. Och det finns älgar i skogen så man vågade inte gå ut :( Fick lite smått panik.
OCH JAG HADE INGEN PLATTÅNG MED MIG! Ja, jag är hur fjantig som helst. Men jag klarar inte två dagar utan min plattång </3

"Du får för det mesta det som du vill eftersom du är modig i att vara oortodox i ditt handlingssätt. Du dras lätt till nya idéer och när du väl bestämt dig för något är det svårt för dig att ändra dig. Detta kan överraska människor runt omkring dig som ser dig som en free spirit." - Det är läskigt att horoskop alltid stämmer :(

Aja, här kommer iallafall lite bilder sen i torsdags


K&V

Partyhatt-Vickan

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0