Kungen är död

Imorgon är det måndag, och ångesten börjar smyga sig närmare. Jag börjar skolan snart, och det enda jag har att skriva är USCH. Varför kan vi inte ha lov föralltid?
Jag hatar skolan just nu. Hatar alla. Pessimisten är igång igen. Härligt.

Men nu ska jag ta mig i kragen, har haft en ganska bra dag ändå.
Träffade Kajsa och Victoria. Vi gick upp till pizzerian och åt pommes, eller försökte i alla fall. Jag tappade matlusten i början av jullovet och det känns inte så kul.
Aja, vi satt där ett tag, och sen gick vi hem till Kajsa och kollade på tv. Haha, aktiv dag.

Morgondagens planer är att åka in till staden med Kajsa, vi kanske ska gå på bio och lite sånt. Blir säkert trevligt, :)
Annars händer det inte så mycket.
Hör av er om ni vill ses, antar jag.. Haha

Ska sussa nu klockan är ju 00.00 och jag måste vända om dygnet igen. Hatar att jag somnar vid 4 och vaknar 12, inte bra :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0