Yes

Just nu känner jag mig ganska sur. Jag har humörsvängningar och hatar folk.
Jag hatar solariumbränna, jag hatar mesiga killar, jag hatar folk som laddar upp bilder på fb och skriver "idag har jag blablabla.." det är facebook, inte bilddagboken daaaaah.
Jag hatar matte B redan, jag hatar busstider, jag hatar vårfåglar som väcker en på morgonen, jag hatar äckel artister som Ke$ha och Pitbull, jag hatar att jag inte kommer på något mer att hata.

Något jag gillar är att jag fick VG på matteprovet, trodde faktiskt inte att jag skulle få det. Gillar att jag ska ha en Kentkväll, ensam. Gillar att jag nästan har städat klart rummet, gillar att jag nästan gillar Thåström, fast han är lite gay..
Gillar att jag fyller år om en vecka, gillar att jag ska på Kent snart, gillar att jag ska till Romme om en/två veckor?

Älskar att Kent vann två Grammisar igår! <3

Helt fucked up inlägg, men antingen hatar ni det eller så gillar ni det.
Men det bryr jag mig inte om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0