Vi ljuger som små barn

Riiktig skön dag, hade bara två lektioner. Engelska och matte.
Vi hämtade ut några nya böcker som vi ska arbeta med under vårterminen. Matte B, Fysik A och en formel bok. Nu börjar jag känna mig som en riktig pluggis.

Efter skolan följde jag med Johanna och Tomas ner till stan. De köpte biljetter till Kent(!). Jag har fått Johanna att börja lyssna på Kent, bra va? :)
Åkte hem efter de hade köpt biljetterna, vid kvart över ett. Och nu sitter jag hemma och försöker plugga matte.
Längtar inte till matte B, som vi börjar läsa på måndag.. och fysik.. och kemi. :( Skolan kommer bli ett helvete nu till vårterminen. Men är man dum och väljer NV får man fan skylla sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0