Flickan som lekte med elden

Dagen började inget vidare bra, försov mig med en halvtimme. Ingen katastrof egentligen, men det är riktigt irriterande.
Väl i skolan hade jag engelska, matte och svenska och en fet lunchrast.

När jag kom hem bestämde jag mig för att plugga. Tände några ljus och allt var frid och fröjd till jag tappade tändstickan i ljuset. Lågan blev bara större och större och det ända jag kunde göra var att försöka blåsa ut ljuset. Vilket inte var en så bra idé. Ljuset flög ur ljuslyktan och det börjar brinna på skrivbordet. Jag får panik och tar tag i värmeljuset och lägger tillbaks den i lyktan.
Nu har jag värsta blåsorna på fingrarna och knappt någon känsel. Hahah, allt är så typiskt mig..


Flickan som lekte med elden?

Kommentarer
Postat av: Victöriä

Gillar din skjortis! Ny ällä? :(

2010-01-11 @ 21:30:33
URL: http://intecoolt.blogspot.com/
Postat av: Sara

Naae den är pappas xD

2010-01-11 @ 21:54:08
URL: http://sarabeier.blogg.se/
Postat av: Maria

Ae jag diggar oxå din skjortis, riktig najs! ;D

2010-01-11 @ 22:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0