14:09, 8/1-10

Kollade precis ut ur fönstret och märkte till min förvåning att det är fint väder ute. Men jag gissar på att det är 100 minus.
Är riktigt pigg idag faktiskt vet inte varför egentligen, somnade vid 2-3 tror jag, och blev väckt klockan halv 11 :(
Idag blir det nog en till slappdag, orkar inte göra något haha. Men det är skönt att inte behöva göra något. Fast egentligen behöver jag plugga matte, men usch för matte.

Imorgon var det tänkt att några i klassen (och jag) skulle åka ut till Yxbacken och åka skidor, men jag vet inte riktigt om jag har lust med det. Det är ju hur kallt som helst, och det finns bara 2 backar och sen en barnbacke. Känns lite meningslöst.
Den 26:e åker vi ju till Romme över en dag, och jag tror och hoppas att det kommer bli riktigt kul.

Och jag måste bara påminna er om att jag fyller år snart. 14 dagar kvar om jag inte har räknat fel. Och snart är det mars vilket innebär Kent den 10:e, och kanske Krunegård den 19:e. Och sen har vi ett litet födelsedagsbarn, Kajsa, som fyller år den 6:e. Det kommer nog bli en bra månad. Känns som att hela året kommer bli mycket bra.
Jag vet inte varför, men idag känner jag mig ganska optimistisk mot allt. Konstigt, det är så inte jag.

Aja, ska nog ta och spela Super Mario, eller GH på Wii nu. Eller duscha, eller ta leka lite till med Sune. Eller så sitter jag kvar vid datorn.. Svårt beslut.

Oj, just det. Snart är det dags att börja söka sommarjobb. Har ett par ställen som jag tror att jag ska söka till, pappas jobb, Ettans, Kolmården (r.i.p), mammas jobb.
Det som lockar mest är nog pappas jobb. Där behöver man bara vaxa flygplan. Och jag skulle nog få åka med pappa när han flyger eftersom han är flygchef där, inte många som får det ;)


Vaxa flygplan på pappas jobb? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0