Ska vi..?

Åh, det fungerar äntligen att lägga upp bilder. Vet att ni har saknat alla bilder på mig, det har jag också gjort.
Försov mig idag, gjorde mig iordning på 30 minuter, börjar bli riktigt bra på att skynda mig på morgonen. Skills, ska skriva det på mitt CV.
Måste söka sommarjobb, tror att jag ska söka till kolmården i år igen. Tråkigt, men så får det bli. Kanske kan jobba lite på pappas jobb också.

För övrigt så har det varit en bra dag, trots att jag har varit sur och irriterad. Hade ingen svenska så vi hade 2h lunch, så vi drog ned på stan och åt.
På matten kastade vid ned barbie-dockor nerför tredje våningen ned till ljushallen. De hoppade alltså bungyjump.


Naw sötis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0