Trött tjej 17år, orkar inte skriva en rubrik, egentligen..

Idag har jag älskat snö, fick sluta efter lunch eftersom bussarna skulle sluta gå efter kl 13.00. Så jag slutade vid halv 12 tror jag, när jag egentligen skulle slutat vid 4.
Imorgon får vi stanna hemma om inte bussarna går, vilket jag hoppas att de inte gör. Skulle vara riktigt najs att vara hemma imorgon. Fast då måste man plugga, men det gör inte mig så mycket egentligen.

"Trafiken under torsdag
Då väderprognoserna fortsätter visa mer snö i länet finns stora risker att kollektivtrafiken kommer fortsätta ställas in och/eller vara försenad under torsdagen.

Har du möjlighet att ordna dina transporter på annat sätt rekommenderar vi dig att förbereda dessa" - Östgötatrafiken.

 

Ska man gå upp eller inter inte? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0