2 VECKOR KVAR! :D


Det är sjukt, exakt 2 veckor kvar till Kent. För 3:e gången ska jag se dom live. Känns otroligt bra, det var ungefär 1,5 år sen jag såg dem sist. Lejongropen, den 1:a augusti 2008.
Det var underbart. Speciellt den sista låten de spelade, mannen i den vita hatten (16 år senare). Gud, får rysningar bara jag tänker på det. Men måste erkänna att publiken var dålig. Kändes som att det bara var jag och Kajsa som dampade loss.

Känns som att det kommer bli ännu bättre den här konserten. Nu kan jag nästan alla låtar utantill, så nu kommer jag stå och sjunga/skrika med i alla låtar. Kan ju inte bli bättre. Och jag kommer bli sur på de som är tråkiga och inte sjunger med eller bara står och är ivägen.
Om det inte hade varit för mitt matte prov på förmiddagen så skulle jag ha köat sen klockan 9 eller något. Men får åka in senare vilket känns jävligt surt.
Ni kanske tycker att jag är helt dum i huvudet som tjatar så mycket om Kent, men ni fattar verkligen inte. Någonting.

Update: Victoria dampade också

Kommentarer
Postat av: Robin

äre så?

2010-02-25 @ 21:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0