Och då kommer känslan


Jag och Kajsa var som sagt på äventyr idag. Det blev en liten tripp till Nyköping.
Fan vilken konstig stad alltså. Det var nästan inget folk alls på stan?
Vi satt och raggade på män 30+, fick ingen respons. De blev nog lite smått nervösa när jag satt och kollade på dem. Men jag förstår de, det skulle jag också blivit.
Männen i Norrköping är nog lite lättare att få på fall, speciellt estländarna. Härliga killar.. haha :(

Folk är desperata och det är så kul, speciellt när de hittar varandra. Det blir liksom the perfect match.
Det gör mig glad, för att jag vet att jag är så mycket bättre. Sara gillar. HAH, där va jag kul utan att ni vet om det. Hihi busigt. Ni fattar ingenting. PUSS på mig.


Dagens shopping, HEHE. Från Gina och H&M :D Haha, nu får jag ge mig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0