Love in theory and practice

Jag har överlevt natten, och jag vaknade inte av att jag spydde. Däremot vaknade jag av att min mammam tjatade på mig. Det är nog det mest irriterande sättet att vakna på. Fast klockan var ju iof halv 2.
Jag hatar att vakna sent, men jag somnade sent igår. Vågade ju somsagt inte sova. Låg och läste Gossip Girl till halv 4 tror jag. Vilket gjorde att jag läste ut 1½ bok igår :(
Äh, jag går NV så jag får vara nördig.

Måste säga att efter ha lyssnat på H.I.Ms nya album har jag börjat gilla dem igen.
Jag trodde inte att deras nya skiva skulle vara bra, men till min förvåning var den faktiskt det. Så gamla H.I.M fans borde lyssna på den, och ni andra också.
Den finns på Spotify, iallfall för dem som har premium ;)

Klicka på bilden för att lyssna på skivan hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0