Nattblogg?

Jag lever, och jag har inte spytt. Än. Tack gode gud. Nej, jag är för smart för att tro på Gud.

Idag har jag varit mer rädd än vanligt, för allting.
Trodde att det skulle ligga en giftig spindel i fruktskålen när jag skulle hämta ett äpple.
Trodde att jag skulle få epilepsianfall när lampan blinkade.
Trodde att jag skulle spy så fort jag rörde vid något någon annan hade rört vid.

Nejnej, jag är inte rädd för någonting, stentuff. Vågar inte somna för att jag tror att jag ska vakna av att jag spyr. Typ kvävas av min egen spya. Inte allt för trevligt.

Vill ha sommar, med massa sol och bad. Vill ha en varm vecka på Mallorca med mina bästa flickor Kajsa och Victoria. Vill ha Bovallstrand med samma brudar. Jag vill ha långa sommarnätter sittandes ute med ljus och filtar med bra sällskap och nattbad. Sommaren 2010 kommer bli bra, jag vet det. Det kan inte bli dåligt, ni ser ju mitt schema över sommaren. Sjukt säger jag bara.

Och nu laddar vi upp inför Kent om 16 dagar. Och Markus Krunegård om 25 dagar. Perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0