Ahaaa mhm

Sitter och dricker te idag igen, riktigt mysigt.
Har egentligen inget vettigt att skriva, men jag har inget annat att göra. Ingenting förutom kemiuppgifterna som ska vara klara imorgon, och massa annat plugg. Men sånt löser sig alltid senare.

Datakunskapen är klar, FGH-uppgifterna är klara. Borde sätta igång med svenskan, vi har väärldens största uppgift att göra. Och jag ska nog göra MVG-uppgiften också eftersom hon har sagt att jag kan få MVG i svenska A. Konstigt eftersom att jag inte är så bra på svenska egentligen? Men är man bäst på att fjäska, så är man.
Inte mitt fel att jag är gullig liksom?

Jag blir sur över att jag inte kan lägga upp bilder. Ni som skulle få se en så snygg bild på mig, men det får vänta antar jag :(


Kommentarer
Postat av: Maräja

Hahah måste bara säga att rubriken fick mej att garva lite sådär :D

2010-02-02 @ 22:01:40
Postat av: Anonym

Hahaha, hade ingen bra rubrik så jag skrev bara någonting :(

2010-02-02 @ 22:04:36
URL: http://sarabeier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0