tja

Tråkig dag. Det har inte hänt någonting kul alls. Finns alltså inget kul att skriva.
Veckorna går sjukt fort. Det skrev jag kanske i det förra inlägget? Tjejen med koll.

En sak jag kom på nu är att jag har lov på fredag? Eller ja, det börjar på fredag, efter skolan. Riktigt skönt.
Ska inte göra någonting tror jag, har inget planerat iallafall. Gillar inte att planera för mycket, då blir man bara besviken om det inte blir som man hade tänkt sig. Men det blir nog bra.

Imorgon har jag idrottsprov, måste sätta mig och plugga in det sista. Så jag hinner inte blogga mycket mer.
I helgen tror jag att det kommer ske lite förändringar på bloggen, så håll koll.

Min syster är en inbillare.

Kommentarer
Postat av: Hinzaaaa

Yeeey förändringar gillar vi ;) spec om de är de förändringarna jag tror det är?hihi

2010-02-19 @ 16:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0