Tråkig rubrik.

Har inte orkat eller haft tid till att skriva under veckan.
Jag har inte mått som en kung direkt. Förkyld, haft ont i huvudet och örat och bara varit allmänt hängig.

Igår hade vi pilates på FGH-idrotten. Det är najs, men man blir sjukt seg i kroppen efteråt. Har inte hänt så mycket annat kul.

FÖRUTOM att vi har köpt två degus! De är såå söta. Vi har inte bestämt namn på dem än. Om ni har några bra förslag så är det ju bara att tipsa, tjejnamn. Vickan har kommit med förslaget Schmulla. Jag är öppen för det mesta så det är bara att ni öser på med namn. Den som kommer med bästa förslaget får en länkning!!!! (Nej, jag var inte seriös)

Här har vi en degu. Inte världens bästa kvalité, det är Julia som har tagit så jag får skylla på det.
Visst är den söt? :(

Kommentarer
Postat av: Robin

General Obi-Wan Kenobi och Luke Skywalker kan de heta.



Steven är annars ett bra namn

2010-02-17 @ 19:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0