14/2

Har städat mitt rum, är riktigt stolt. Har inte gjort så mycket annat. Mår fortfarande inte bra.
Och jag bröt precis en nagel. Världens undergång..
Ska nog plugga lite inför idrottsprovet på fredag. Men det kan ju inte vara så svårt. Det är bara "sant eller falskt" frågor.

Och ni ska bara veta hur många prov jag kommer ha under vårterminen. Det är sjukt. Har minst ett prov varje vecka, som är inplanerat redan nu plus att det kommer komma fler. Nice. Jag som inte har pluggat så mycket än kommer få värsta ångesten och typ gå in i väggen eller något. Men det gick ju ganska bra på mitt senaste prov, VG utan att plugga. Alla som pluggade till det och fick samma resultat kan ju känna sig ägda. Jag är smart helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0