SO (läses baklänges)

Jag är sämst, visste inte att OS börjar inatt. Gud, jag är så avskärmad från omvärlden. Kollar knappt på tv längre, dvs. inga nyheter. Läser inga tidningar (förutom 'Klick!' och andra skvallertidningar), pinsamt, jag skäms nästan.

Foppa ska bära den svenska flaggan och representera Sverige. Rätt val av flaggbärare, vem känner inte till Foppa-toffeln liksom? Haha, där var jag rolig.
Nej men Foppa är söt (inte om man jämför med mig men ändå, eheh)
Tydligen har någon skidnisse dött också. Falk vill träna, men får inte. Citerar Kronwall (ställer samma fråga som ni nu gör, vem fan är det?): "Jag är orolig för OS".
Allt kan man läsa på Expressen under OS, men frågan är Hur många bryr sig?


Toffeln Foppa, i sina bästa dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0