Trött, elleh? Äre så? - Ja, det är så.


Eh, söt

Jag är trött, jag är sliten, jag är okänslig, jag är hjärndöd. Okej den sista nämnda punkten stämmer inte, men allt annat stämmer.

Kollade nyss på 'Let's dance' och fyfan vad tråkigt det är. Det är typ samma sak som melodifestivalen fast mindre.

Jag mår fortfarande inte bra, tror att jag mår sämre än förut. Ska nog lägga mig snart. Tråkigt, men jag vill vara utvilad imorgon. Jag har stressat hela veckan, och behöver lite tid att andas.
Inte för att jag har pluggat så mycket, men det tar på krafterna att bara tänka på skolan. Jag blir stressad av det jag borde göra, men inte gör.

Nu ska jag fortsätta att kolla på tv, säkert på något lika gay som Let's dance och melodifestivalen. Så jag skriver godnatt nu.. Godnatt haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0