Sjuk?

Dagen började med skitsnack på bussen med Kajsa, sånt mår man alltid bra av. Men resten av dagen var skit. Mådde inte alls bra, men trots det höll jag humöret uppe. Framsteg.  Tur att någon kommer någonstans istället för att fastna i det förflutna. ;);)

Ska inte göra någonting ikväll, har verkligen inte ork till det. Det innebär att det inte blir någon träning imorgon heller. Tråkigt, hade sett fram emot det. Fast jag måste ändå plugga.
Svenska uppgifterna kommer ta kol på mig. Påtal om svenska, så kollade vi på sjukaste filmen idag. Helt wierd, JAG SVÄR.

Aja, nu ska jag duka. Maten är klar, det blir tacos. Inte min favorit men det får helt enkelt duga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0