Hjälp

Jag dör, min syster spyr i floder. Och jag är livrädd för att få vinterkräksjukan, jag har inte spytt sen jag var 5 år eller något.
Känns som att jag har en klump i halsen, jag kommer säkert bli sjuk. Gud så äckligt, vet inte vad jag ska göra. Sitter i karaktän i mitt rum, det hjälper nog inte. Men det är bättre i mitt rum än resten av huset.

Nej, nu får jag lägga av. Jag är odödlig, hoppas jag.. Ska nog ta och käka vitpeppar, det kanske hjälper mot magsjuka? Har för mig det. BRB

Asbra, nu har jag ätit typ 15 vitpepparkorn med avslagen cola. Fattar inte grejen med colan egentligen. Men man skulle göra så, så ja. Pallar inte skriva mer. Skriver mer senare. Om jag inte ligger på soffan med en hink och spyr hehe :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0