Nåt för dem som väntar

Jag är trött och det har varit en dålig dag idag. Sånt gillas inte.
Hoppas på en bättre dag imorgon, går bara till 15.00 men sen är det ju mattegrej på eftermiddagen.
Så jag slutar vid 17.00 tror jag. Hoppas på en fika eller något efteråt med bra folk. Jag umgås ju bara med bra folk.. inga drägg här inte! Nej men drägg kan också vara roliga.. hah

Måste nästan sova nu, är trött (som sagt). Snart helg, riktigt skönt. Längtar lite till tennisen på lördag, Victoria och jag är grymma. Eller iallafall bättre än vad vi var från början.. säger ju inte så mycket.

Just det, sova var det. Och på söndag är det alla hjärtansdag. Lite gay måste jag erkänna, fast det är väl bara för att man inte har någon att "fira" den med. Trisst, men jag har ju Victoria och Kajsa. De duger mer än väl att fira alla hjärtansdag med.

Hatar att jag pratar bort migsjälv. Jag ska ju sova. Godnatt

Kommentarer
Postat av: JOnas Hejduk

Fira alla hjärtans dag med mig! :D

2010-02-10 @ 22:50:38
Postat av: Victöriä

Nej Jonas, du är inte värdig. Hon ska fira med oss, punkt slut.

2010-02-11 @ 17:48:23
URL: http://intecoolt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0