Lördag?

Dålig uppdatering under gårdagen, jag vet. Hade inte tillgång till internet, fast jag kan inte skylla helt och hållet på det, jag var lat också.
Stannade hemma igår, dels för att vädret suger, dels för att jag spelar tennis tidigt på lördagar, dels för att Norrköping suger, dels för att jag var trött. Typ.

Började som sagt dagen med tennis. Bussen tillbaka till Krokek var jättesen och Victoria och jag var tvunga att stå och vänta ute i stormen. Inte så skönt.
Kom hem senare än vanligt, satte mig vid tvn och kollade på The brit award 2010. Åt mat, satte mig vid tvn igen.
Och nu sitter jag vid datorn och ska kolla på Vampire Diaries som Victoria tipsade mig om. Spännande.

Jag hatar snö, och jag hatar folk som säger i slutet av hösten att de vill ha snö och sen nu när de får det så klagar de. Det disskuterade Victoria och jag mitt i snöstormen. Och att vi ska åka till Spanien i sommar. Jag vet att ni är avundsjuka ;)


Kommentarer
Postat av: schmull

Spanien kommer bli så sjuuukt bra! Mina parenteser är okej med tanken så det är bara att tuta och köra :)

2010-02-20 @ 16:12:46
URL: http://intecoolt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0