Leker för mycket



Länge sen jag la upp en bild på mig, med en riktig kamera. Cambilder gills typ inte.
Jag lyckades nästan ta på ansiktsskrubb på tandborsten istället för tandkräm. Illa.
Jag snorar som fan, lite smått äckligt. Äckligt att jag skriver det i bloggen också, men vafan om ni inte gillar snor får ni sluta läsa min blogg helt enkelt. Nu nös jag också, mys.

Jag har skrivit i typ 2 h att jag är trött, och det är jag fortfarande. Men jag gillar att skriva, det är underhållande och man slipper typ tänka. Eller jag skriver det jag tänker, men tänker ändå inte efter så mycket över vad jag skriver. Vilket kan märkas i vissa lägen. Fast det är kul med inlägg man egentligen inte fattar, som är lite konstiga.

Nej, nu ska jag sova. Måste ju orka blogga imorgon också? Det har varit dålig uppdatering under veckan man jag har inte haft tid. Men det ska jag ta igen nu under helgen, om nu internet tillåter mig till det. Håll tummarna.
Puss och godatt hehe

Kommentarer
Postat av: Mar-to-the-i-to-the-a

Prosit gullunge!:D

2010-02-13 @ 12:06:43
Postat av: Jonas hejduk

En kamera med bra kvalite häver verkligen fram skönheten i dig :)

2010-02-13 @ 12:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0