Jag smälter.

Tja tja bloggen! Sara här! Jag vet att ni har saknat mig. Har nästan saknat mig själv lite, hehehe. Har precis kommit hem från skolan nu, var en helt okej dag. Vågade inte åka buss imorse, det var jättedimmigt ute, inte kuuuul. Fick panik när en fågel började skrika dessutom, hatar fåglar. Och fjortisar. Och jobbigt folk, er knuffar jag ner i snödrivor (Max? hrmhrm...).
Gick på stan efter skolan, hittade underkläder somvanligt. Men inget köp, ska på bio och keeka. Skräckfilm, lätt.

Nejmen Victoria var namnet, faktiskt. Har krupit fram under en sten och lämnat ett avtryck. Känns stort. Och pinsamt. Men Saras order är min lag, så vad gör man.
Seeya!!!!!!!!!!!!!11111111!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0