High drama

Jag kom på mig själv när jag satt och skrattade åt någon som hade lagt ut en tyck-synd-om-mig-text på bdb.
Jag är så elak ibland, utan att jag ens märker det själv.
Skrattar alltid när folk slår sig, glädjs av när andra mår dåligt. Det får mig att må bättre och tänker att jag inte har det så dåligt egentligen.

Jag borde skämmas, men det gör jag verkligen inte. Jag tycker inte om när folk söker uppmärksamhet genom att visa sig ledsen eller svag på internet. Det är skrattretande, kanske för att jag inte bryr mig om andra. Kanske för att jag är så självupptagen. De starka överlever, och det är djungelnslag som gäller.

Tråkigt att det inte funkar att lägga upp bilder just nu. Men här ska ni tänka er en bild på Iron Maiden.

Dagens upptäckt: Jag gillar inte Slipknot längre, det är sjukt. Det känns konstigt eftersom jag gillade dem så mycket förut. Men jag antar att det är sånt man växer ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0