Glad alla hjärtansdag

Eller vad ska man skriva? God alla hjärtans, gott alla hjärtansdag?
Livet är svårt när man inte vet hur man ska skriva.
Mitt internet är segt, R.I.P

Ta hand om ditt hjärta


Haha, älskar att jag är så rolig ibland. Fast ni fattar ju aldrig vad som är kul :(
Sitter oftast och skrattar för mig själv. Speciellt i skolan, de måste tro att jag är dum i huvudet.
Men om alla i klassrummet sitter och är värsta seriösa och "inne" i situationen börjar jag skratta för att läget är så fult. Eller om man säger något olägligt, eller oväntat och folk tar det seriöst börjar jag också skratta. Vad är det för fel på er? :(

Ännu ett konstigt inlägg. Det går utför, inte bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0