Fler bilder på degusarna hihi


Kolla så gulliga de är tillsammans :(

Det är lite svårt att se skillnad på dem eftersom de har samma färg. Det enda som skiljer dem åt är att den ena är lite smalare än den andra och har lite smalare ögon. Annars är de identiska. Typ.

Nu ska jag sussa, imorgon är det skola som vanligt. Och på fredag har jag idrottsprov. Veckorna går så sjukt fort, det var ju nyss söndag och om två dagar är det helg igen? Sjuuukt

Och om exakt 3 veckor är det Kent. Jag läängtar, det kommer bli bäst. Förutom att jag har matte B prov samma dag, så jag kan inte ta ledigt för att köa. Vi hade tänkt att åka dit vid 9.00 för att kunna stå långt fram, men jag får väl komma lite senare antar jag. Man kan liksom inte missa ett 3h prov i matte.
Tar ledigt halva dagen, ska be mamma att skjutsa mig till Cloetta. Eller hon frågade mig faktiskt om jag ville ha skjuts dit, så jag antar att det bara är att meddela henne om att hon ska göra det.
Haha, gud nu pratar jag bort mig igen.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Robin

Håller en plats längst fram åt dig

2010-02-18 @ 15:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0