FT <3

Hej kära vänner, NU är det jullov. Som jag har längtat! Känns underbart. Ska sova hela dagen imorgon. Fast nej, det ska jag ju inte för att jag ska till tandläkaren. Jag hatar folktandvården av hela mitt hjärta. Dom har förstört min tand, den är alltså trasig. Av på mitten, de har lagat den en gång men imorse när jag åt frukost gick den sönder. Allt är deras fel och jag är riktigt pissed off. Jag fick inte ens pengar när jag la den halva tanden i ett glas. Tandfén kan ju också ta sig. Om man ska tappa en halv tand måste man ju få något för det?!

Efter skolan var det avslutning i kyrkan och sen efter så fikade jag med några i klassen och lite folk från NV2B. hehe. Har ju bytt design. Gillar inte förändringar men jag antar att jag vänjer mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0