Ingenting är vettigt 03:30

Har inte orkat blogga under de senaste dagarna. Dels för att jag har gått i skolan och sen för att jag har läst 24/7. Inte skolböcker alltså utan mina älskade True Bloodböcker. Trodde att jag hade läst ut den sista boken i serien men insåg efter lite research att det finns en till. Lyckan var enorm, fast jag råkade läsa på wikipedia vad den handlade om och hur den slutar. Men det är skitsamma, jag ska läsa den ändå. Fattar inte varför texten är fet, och varför man inte kan ändra det men jag orkar inte det just nu.. Klockan är liksom halv fyra och jag vet inte varför jag sitter uppe egentligen.

Hehe ja sitter i sängen ska snart sova godnatt :P

P.s random spydde igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0